Dance4Mation.com » » Parties & events in the world » »Tiësto @ Escape 22dec
Tiësto @ Escape 22dec

Posted by: kitt @ 2006-11-26 17:31 (Total messages: 218)
Tiësto zal op vrijdag 22 december voor het eerst in de Amsterdamse Escape draaien!

Tijs Verwest organiseert de avond in samenwerking met Frederik Abas en Escape. Frederik is de resident van The Zoo in de Zebra Lounge, en draait ook samen met Raymundo maandelijks op de Frame Busters avond in Escape. Hij zal van 23.00-01.00 draaien, en Tiësto sluit af tot 05.00. 

Het is sowieso al een bijzonder jaar voor de club, die dit jaar maar liefst 20 jaar bestaat. Met recht een unicum in de Nederlandse uitgaanswereld. Daarom waren er in oktober ook topnamen te gast, zoals Paul van Dijk en Bob Sinclar. Aan dit rijtje wordt dus nu Tiësto toegevoegd.
Tickets gaan 27,50 kosten en zijn waarschijnlijk via Ticketbox te koop.

Meer informatie binnenkort, o.a. over de startdatum van de verkoop, via http://www.tiesto.com/ en http://www.escape.nl/

https://www.paylogic.nl/frontoffice/?command=paymentMenu&merchantModuleID=428

[ Dit bericht is bewerkt door: kitt op 2006-11-26 17:32 ]

Party Agenda :

19/05/07 Tiësto @ Elements of Life Hasselt
02/06/07 Tiësto @ Elements of Life Arnhem
29/07/07 Tomorrowland Boom
22/09/07 Tiësto @ Matrixx Nijmwegen
03/11/07 Tiësto ISOS6 launch @ HMH
  Bekijk profiel van  kitt      Bewerk/verwijder dit Bericht   Antwoorden met quote
Posted by: The Interceptor @ 2006-11-26 22:27 (Total messages: 205)
Het is ondertussen ook bevestigd op tiesto.com!
Zo dus toch nog een gig in de Benelux dit jaar, en ik had me er al bijna bij neergelegd dat het nog maanden zou duren om Tijs nog eens te zien.
Na de gemiste supergigs in oa Paradiso en Asta, wil ik hier toch echt wel bijzijn. Zo nog ne laatste keer losgaan voor de examens, dat zie ik nog wel zitten

Alleen ben ik wel nog nooit in de Escape geweest?
Iemand die er wel geweest is? 't Lijkt wel een schoon clubke te zijn, maar hoe zit het met de capaciteit?

[ Dit bericht is bewerkt door: The Interceptor op 2006-11-26 22:28 ]

Partyagenda:

27/01: Armada@Panama
17/02: Intuition Winter Event
16/03: Elements of Life Kick-off
31/03: Sensation White
19/05: Elements of Life
  Bekijk profiel van  The Interceptor      Bewerk/verwijder dit Bericht   Antwoorden met quote
Posted by: Punky @ 2006-11-27 09:38 (Total messages: 74)
Hopelijk groot genoeg, ik wilde nu al mijn tickets bestellen maar vanavond kan ik pas over een creditcard beschikken (:-( overigens het eerste wat ik me aanschaf van zodra ik werk heb)

Grrr, da's alweer de hele dag geduld hebben...

Party Agenda:

27/03: Affexion (Airwave + Jonas Steur) @ Musicafé Leuven
07/04: Phynn @ Illusion
19/05: Tiësto Elements of life @ Ethias Arena
  Bekijk profiel van  Punky      Bewerk/verwijder dit Bericht   Antwoorden met quote
Posted by: Punky @ 2006-11-27 10:13 (Total messages: 74)
Heb wat zitten surfen; Escape heeft een capaciteit voor 1.100 bezoekers.

Party Agenda:

Bekijk profiel van  Punky      Bewerk/verwijder dit Bericht   Antwoorden met quote
Posted by: kitt @ 2006-11-27 15:06 (Total messages: 218)

oops das niet echt groot dus ..

Ga moeten snel zijn met tickets ..

Zie inderdaad dat je deze keer niet kan overschrijven via Iban ..zoals bij Asta ..was wel handig kon je tickets paar dagen vastzetten voor je betaalde ..

Vrees alleen dat een vriendin de zaterdag erop weer moet werken om 7u30 ..zoals vorig weekend ..was net op tijd terug thuis om te gaan werken ..

Party Agenda :

Bekijk profiel van  kitt      Bewerk/verwijder dit Bericht   Antwoorden met quote
Posted by: Mike Vee @ 2006-11-28 13:00 (Total messages: 644)
het is er idd niet supergroot, maar een heel aangename club.
Zal wel uitverkocht gaan en dan is het er druk van vooraan tot achteraan op het gelijkvloers
Op het balkon is dan wel altijd plek, maar het geluid is daar veel minder doordat het geluid van een ander zaaltje hoorbaar is.

Voor diegene die in centrum Amsterdam willen parkeren:

http://www.bereikbaaramsterdam.nl/live/main.asp?display_framework=garage&item_id=7

Bij binnenkomen doorrijden tot helemaal achteraan. Is niet de parking het meest vlakbij; is 200m verder dan 2 andere parkings maar een nacht parkeren in het dure Amsterdam scheelt er gemakkelijk wat euro's.

Je bent nu voorbij het sarcastische gedeelte van deze reply.
  Bekijk profiel van  Mike Vee      Bewerk/verwijder dit Bericht   Antwoorden met quote
Posted by: Punky @ 2006-11-28 16:08 (Total messages: 74)
Bedankt voor de tip , via die site vorige keer ook de juiste parkeergarage gevonden.

Mijn tickets zijn binnen

Party Agenda:

Posted by: kitt @ 2006-11-28 18:04 (Total messages: 218)

Super Mike Vee , tnx voor de tip .. is inderdaad pokke duur parkeren in Amasterdam ..

Tickets ook binnen ..

Party Agenda :

Posted by: Punky @ 2006-12-21 10:27 (Total messages: 74)
Nog maar 1 nachtje slapen!

Bij nader inzien gaan we toch in de omgeving van Waterlooplein parkeren, het is me net iets te koud om ver te wandelen (volgens de routeplanner ben je vanaf de anne frankstraat een kwartier onderweg tot het rembrandtplein...)

[ Dit bericht is bewerkt door: Punky op 2006-12-21 10:32 ]

Party Agenda:

Posted by: Mike Vee @ 2006-12-21 18:57 (Total messages: 644)
Welke routeplanner gebruik je? Het is hooguit 5-6 minuten stappen vanaf parking markenhoven.
Anne frankstraat is de ingang van de parking; maar je komt te voet binnen en buiten langs markenplein. Wat volgens google maps 100m verder is dan de parking van waterlooplein waar je voor 24u 20cent/uur en na 24u € 1,4/uur meer moet betalen. Parking op straat vinden is in die omgeving zeer moeilijk.
maar iedereen doet zijn zin natuurlijk

heb het even voorgesteld

http://users.pandora.be/mike.vee/escape.JPG
(De bovenste schaal is 50 m)

Veel plezier aan diegen die gaan, zal wel feestje worden.

Je bent nu voorbij het sarcastische gedeelte van deze reply.
  Bekijk profiel van  Mike Vee      Bewerk/verwijder dit Bericht   Antwoorden met quote
Posted by: Punky @ 2006-12-22 09:56 (Total messages: 74)
Ik gebruik de routeplanner van Michelin, maar de foto heeft me nu wel overtuigd (waarvoor dank )

groetjes

Lynn

Party Agenda:

Posted by: kitt @ 2006-12-23 12:58 (Total messages: 218)

Zo zo .. dat zit er ook weer al op ..

Mike-V ik heb de parkeer garage genomen die jij zei en dat viel reuze mee kwa stappen , 12 euro betaald .. ( toegekomen om 00u en vertrokken om 5u20 ) ..
Scheelt toch weer een stuk ..

Was best lekkere set en leuke locatie ..ik las op forum dat hij 45 min lang gedraait heeft .. helaas moesten wij echt om 5u door , omdat vriendin die mee was om 7u45 op haar werk moest zijn ..

Pics komen vandaag nog online op kitt.Be en tiestoworld.Nl ..

Kitt

Party Agenda :

Posted by: Punky @ 2006-12-23 13:54 (Total messages: 74)
Ik vond het gisteren eerlijk gezegd wat minder maar dat was vooral te wijten aan omgevingsfactoren: te druk (zelfs op balkon waren er voortdurend mensen die passeerden), flutbier in Nederland-sized glaasjes (Bavaria) voor 2.40 euro per glas, afzuig die beter kon... Het was vooral een domper dat we nergens een plekje vonden waar we relaxed konden dansen.

Over de set: veel nieuwe dingen gehoord maar miste de melodieuzere nummers (wel leuk om nog eens tracking treasure down te horen). Om kwart voor vier zijn we wel al doorgegaan dus ik weet niet hoe de set nog verder geëvolueerd is.

Ach ja, eigenlijk waren de laatste Tiesto-sets zo zalig dat het niet anders dan logisch was dat het ook wel een keer minder ging zijn. Dus zo erg vind ik het ook niet

Party Agenda:

Posted by: kitt @ 2006-12-23 15:34 (Total messages: 218)
Kan je mening deels volgen , vond het zeker geen slechte set ..
maar de sfeer was wat anders dan normaal , hij was ook meer bezig met het volk op het podium , dan met het volk in de zaal ..
wij stonden helemaal vanvoor ( net voor het trapje om op het podium te gaan ) en qua drukte viel dit nog vrij goe mee .. heb al veel erger meegemaakt . Wel een zatlap en/of drugsgebruiker die stond over te geven op 1 meter naast ons ..ieuw ...

Op het podum waren allemaal mensen met een speciaal bandje. ( die uitgedeeld werd door management ).en ik zag tiesto ook vaak praten met verschillende mensen achteraan zijn dj booth , tussen 2 platen door ..

Maar ja we zijn de laatste maanden wat verwend geweest .. en teveel gewoon .. zoals je zegt ..

[ Dit bericht is bewerkt door: kitt op 2006-12-23 15:35 ]

Party Agenda :

©Dance4Mation 2002 - 2003